Mitt sommarlov

Sommarlovet började i slutet av juni när jag lämnade Jönköping och flyttade hem.


Sen åkte jag upp till Dalarna där Emelie och Hugo gifte sig på midsommarafton.
 



Mumford and Sons spelade på Peace and Love, så jag tog med mig Emelie dit. Det var fantastiskt fint!



Veckan efter Peace and Love började Putte i Parken. Jag, Anna och Lovisa hade en fantastisk vecka.
Fjanton hängde med oss två dagar, likaså Therese.


 
 
 
Vi såg bland annat Flogging Molly, Kent, Lasse Winnerbäck, Deportees, Melissa Horn, Gavin DeGraw,
Timbuktu, Thåström och Jacob Hellman.




Här sitter hela festivalgänget inne på ölområdet och lyssnar på Thåström.


Trots att nästan hela sommaren regnat bort har vi tagit alla tillfällen som funnits att grilla och va ute.



Och myst med småttingarna.



Hälsat på storebror och Sara. (bilden har jag lånat från Sara)



Pappa och jag åkte ut till skogen och letade upp några kantareller i mitten på juli.



Vi trotsade regnet en kväll och satt på O'learys uteservering.





Och i början på augusti kom Sandra och Robins lilla Meja till världen ♥ 





Trots att sommaren regnat bort har den varit så fin ändå, så nu efter sju veckors ledighet är jag redo att börja mitt sista år på Broby Grafiska!
 


Kommentarer
Emelie

Ja sjukt jävla bra! Å nu kanske min blogg kan börja bli lite intressant igen när ja börjar skolan ;P

2012-08-14 @ 22:21:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0